- 3 грудня - День людей з обмеженими можливостями
- Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання
- Індивідуальна програма розвитку
- Про сучасні підходи до навчально - виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами від 10.01.2017
- Про перелік підручників, програм
- Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році
- Про організацію інклюзивного навчання в ЗОШ
- Про організацію навчально-виховного процесу для дітей з розумовою відсталістю
- Про організацію навчально-виховного процесу для дітей з особливими освітніми потребами
- Положення про індивідуальну форму
- Завдання психологічної служби в умовах інклюзії
- Організація навчального процесу для дітей з РВ та ЗПР
- Індивідуальна програма розвитку
- Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
- Про затвердження Інструкції про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів за станом здоров’я – Освіта
- Про затвердження Положення про дошкільний навчальний ... _ від 12.03
- Про затвердження Порядку комплектування дошкільних на... _ від 27.03
- Типові навчальні плани (ІІ ступення)
- Типові навчальні плани (початкова школа)
- Методичне забезпечення
- Рекомендації батькам
- Асистенту вчителя
- Діти з особливими освітніми процесами. Рекомендації
- Логопеду
- Методичні рекомендації
- Обстеження РПМПК
- ОСВІТА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- Посібник
- Психологічна служба в умовах інклюзивного навчання
- Вимоги корекційних програм
- Етика спілкування з людьми, які мають обмежені фізичні або інтелектуальні можливості
- Завдання практичного психолога щодо організації інклюзивного навчання загальноосвітньому навчальному закладі
- Завдання соціального педагога щодо організації інклюзивного навчання загальноосвітньому навчальному закладі
- Звіт ЗНВРу
- Індивідуальна програма розвитку (ІПР) (при інклюзивному навчанні)
- Картка індивідуально-корекційної роботи з дитиною
- Критерії оцінювання учнів з розумовою відсталістю
- На допомогу вчителю,який здійснює індивідуальне навчання
- Найтиповіші симптоми розладу спектру аутизму
- Основні напрямки корекційної роботи з дітьми, які мають вади слуху
- Причинами розладів мовлення у дитини можуть бути
- Психолого-педагогічна характеристика дитини
- Рекомендації для батьків та учителів, які виховують учнів з соматичними захворюваннями
- Рекомендації написання характероистики schenarі
- Таблиця обов'язків учителя, асистента вчителя, діяльності, яку вони виконують спільно
Меню
|
|
Дії в умовах НС
Погода
волог.: тиск: вітер: волог.: тиск: вітер: волог.: тиск: вітер: Пошук
Календар
Архів записів
|