3 листопада 2016 року на базі районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Славутської РДА відбувся семінар для практичних психологів, соціальних педагогів, вчителів індивідуального навчання з питання психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах індивідуального та інклюзивного форм навчання.
Учасниками семінару були обговорені основні напрямки психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та способи фіксування, накопичення й оцінки індивідуальних досягнень школяра протягом певного періоду навчання (портфоліо, індивідуальні психолого-педагогічні картки супроводу). Крім того, акцентувалася увага на необхідності тісної співпраці усіх спеціалістів, що приймають участь в життєдіяльності дитини з особливими потребами, що дозволяє об’єднати інформацію і зусилля та на основі цілісного бачення розробляти і реалізовувати загальну стратегію навчання та розвитку таких дітей.
Практичні психологиСімонян Т.В. (Цвітоське НВО), Федчун Л.Л. (Старокривинський НВК), Дем’янчук Ю.С. (Улашанівський НВК), поділилися власним досвідом роботи щодо проведення корекційно-відновлювальних занять з дітьми по нозології (затримка психічного розвитку, розумова відсталість, приглухуватість), продемонстрували корекційні програми, які використовують у роботі з вищезазначеною категорією дітей.
Фадєєва Ю.М. завідувач РПМПК
|